Budite odgovorni logo

podijelite na društvenim mrežama

Tvrtko Matijević: Svaka ideja može biti dobra ideja, samo ju treba u djelo pretvoriti

 

Ime mladog agronoma Tvrtka Matijevića mnogi su zapamtili nakon što je na ovogodišnjem izboru za najboljeg mladog poljoprivrednika 2022. godine osvojio drugo mjesto zahvaljujući proizvodima na bazi pčelinjeg otrova. Izbor najboljeg mladog poljoprivrednika organizirala je zastupnica u Europskom parlamentu i ambasadorica EPP-a za izbor najboljeg hrvatskog mladog poljoprivrednika Sunčana Glavak, u suradnji s Jutarnjim listom i Ministarstvom poljoprivrede.

Kroz razgovor s Tvrtkom, otkrio nam je kako je došao do ideje, čime se trenutno bavi te mladima poručio da ne slušaju one koji im govore da ne mogu uspjeti.

 

1. Prošlog mjeseca postigli ste rezultat drugoplasiranog najboljeg mladog poljoprivrednika. Kakav je osjećaj ostvariti ovaj uspjeh i na koji način vam se život od tada promijenio?

 

Drago mi je da je žiri prepoznao inovativnost našeg projekta, te nam dodijelio drugu nagradu. Nakon samog osvajanja nagrade i ulaska u medijski prostor, veliki je iskorak nastao s našim proizvodima, gdje su nas ljudi prepoznali kako u Hrvatskoj tako i izvan nje.

 

2. Hrvatska se može pohvaliti najkvalitetnijim pčelinjim otrovom, a zasluge su upravo vaše. Kako ste došli do toga da tadašnja tehnologija nije dovoljno dobra i da ju možete unaprijediti?

 

Jednostavno u samom početku proizvodnje pčelinjeg otrova, primijetio sam da je tehnologija zastarjela. Količina pčelinjeg otrova koja se proizvodila je bila jako mala, a same pčele su bile izrazito agresivne kod prikupljanja otrova. Nakon toga sam uključio svoje znanje i zaključcima i mukotrpnim ispitivanjima sam došao do današnje tehnologije, koju koristi jako puno pčelara u svijetu.

 

3. Jeste li oduvijek htjeli razvijati pčelarstvo ili je prvotna ideja bila drugačija?

 

Prvotna ideja je bila proizvodnja hrane, slučajno prisustvo u seljenju pčela kod kolege i 46 uboda me zainteresiralo da se i tom granom poljoprivrede krenem baviti. Tako sam 2010. krenuo s jednom košnicom, te ih danas brojim 150 i guštam u svakom trenutku provedenom s pčelama.

 

4. Osnivač ste brenda BeeVenom touch koji na tržištu nudi kozmetičke proizvode. Kojim pozitivnim učincima pridonosi pčelinji otrov kao sastojak u kremama?

 

Što se tiče kvalitete pčelinjeg otrova, i tu smo napravili veliki pomak, naš pčelinji otrov sadrži  preko 70% melitina, dok pčelinji otrov koji se proizvodi u ostatku svijeta sadrži od 45-55% melitina.

Melitin ima razna biološka, farmakološka i toksikološka djelovanja od kojih su najvažniji antitumorsko, antibakterijsko, antifungalno, protuupalno i hemolizirajuće djelovanje.

Nakon same razrade tehnologije i dobivanja najkvalitetnijeg pčelinjeg otrova u svijetu i distribucije na strana tržišta diljem svijeta, odlučili smo s timom stručnjaka pokrenuti vlastiti brend Bee Venom touch (proizvodnja kreme na bazi pčelinjeg otrova), samim time smo uspješno uspjeli zadržati naš visokokvalitetni pčelinji otrov te ga ugraditi u kreme.

 

5. Koji se BeeVenom touch proizvod pokazao najboljim izborom za hrvatsko tržište?

 

Naši proizvodi se razlikuju ovisno o namjeni za šta se koriste, tako da na tržištu imamo 3 kreme.

 

  1. Krema za masažu: povećava mikrocirkulaciju krvi, djeluje protuupalno, ubrzava saniranje raznih povreda, pomaže ljudima oboljelima od artritisa, išijasa, multipluskleroze….
  2. Krema za lice: Njeni antioksidativni i anti-age učinci revitaliziraju i čiste kožu lica, krema također opušta mišiće lica što osigurava koži prirodan izgled polirane kože!
    Pčelinji otrov stvara učinak blagog pčelinjeg uboda (kojeg nećete vidjeti ni osjetiti) na površini kože, to dovodi do ubrzanog protoka krvi i potiče proizvodnju prirodnog kolagena i elastina.
  3. Anticelulitna krema: sadrži inovativnu kombinaciju djelatnih tvari i pčelinjeg otrova u kombinaciji sa kofeinom. Sinergijsko djelovanje ovih sastojaka, suprostavlja se masnim naslagama i celulitu, ostavljajući kožu mekom, toniranom i glatkom.

6. Što, ili tko, je bio najveći pokretač i motivator kroz put koji vas je doveo do današnjih rezultata?

 

Najveći motivator i pokretač u ovom slučaju sam bio ja sam, a razlog je jednostavan: uvijek treba težiti nečem većem, i biti jedinstven. Bilo je uspona i padova, ali se ne smiješ predati na prvoj ili drugoj prepreci.

 

7. Smatrate li da su mladi ljudi dovoljno educirani o pčelama i koristima koje od njih imamo? Što možemo napraviti da poboljšamo njihovu zaštitu?

 

Odlično pitanje, danas su ljudi jako malo educirani o samim pčelama, ali i koristima od tih savršenih bića. Marketinška edukacija ljudi bi trebala dovesti do boljeg shvaćanja pčela, odnosno poznato je da ukoliko nestane pčela svijet izumire u 4 godine, zato uvijek kažem: posadi medonosni cvijet za bolji svijet.

 

8. Koju poruku biste poslali našim budućim mladim poljoprivrednicima?

 

I kada padneš glavu gore, svaka ideja može biti dobra ideja samo ju treba u djelo pretvoriti. Uz kukanje i priče, uspjeha nikada neće biti.

Danas vlada nepovoljna klima, i kada želiš nešto pokrenuti svi ti govore u startu: ˝ma to ti nema smisla˝, ˝ništa od toga˝, ˝uzaludno trošenje vremena˝ itd.

Da sam slušao takve vjerojatno bih i ja danas kukao i sjedio u birtiji.

Zato zasučite rukave i udri.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
294066752_355010930131658_8449621395159079505_n